Annonce
Depression og angst
Debat > Alternativ behandling > Q10 hjælper mod migræne
Svar på emne Side 1 af 1
Kostermoney56
Den 18-01-2009 06:07
Q10 hjælper mod migræne

Til andre der lider af migræne kan jeg anbefale 1 daglig Q10 tablet fra Pharmanord. Efter at have taget det i et par måneder har jeg ikke haft voldsomme anfald med opkast og smerter. Det her heller ikke været nødvendigt med migrænemedicin(Maxalt) kan nu nøjes med pamol og kan passe mit job førhen lå jeg altid i sengen i flere døgn og kunne ikke være nogen steder for smerter. Så kan kun varmt anbefale andre at prøve Q10. Venlig hilsen Kostermoney

slettet8912
Den 19-01-2009 11:13
Re: Q10 hjælper mod migræne

Godmorgen Kostermoney

Tak for det gode råd. Jeg lider ikke af desideret migræne, men jeg har haft det nogle gange i mit liv, og det er så frygteligt, når det sker. Jeg vil bestemt huske på dit råd - men det skal jo selvfølgelig virke forebyggende og ikke som en kur, når man først har fået migrænen..!? Jeg spiser selv levertran til daglig og er glad for den virkning, jeg synes jeg får af det. Ved du, om de to stoffer (Q10 og A + D-vitamin samt omega 3-fedtsyrer fra levertran) skulle fungere dårligt sammen?
Tak for rådet.

kh Blyant

Kostermoney56
Den 22-01-2009 20:43
Re: Q10 hjælper mod migræne

Hej Blyant1

Jeg ved ikke om det skulle være et problem at blande de andre vitaminer med Q 10 men det må de jo kunne oplyse dig om hvis du går på apoteket og køber produktet der. Jeg tager da forøvrigt også levertrantilskud i de mørke måneder:).
Venlig hilsen Kostermoney

Svar på emne Side 1 af 1
Annonce
Annonce

Velkommen til debatten

- Velkommen til debatten

- Hvordan skriver jeg et indlæg?

- Regler for Netdoktors debatter

- God netikette

Du skal være medlem af Netdoktor for at skrive i debatten. Bliv medlem i dag - det er nemt og gratis. Start her.

Se alle debatter

Krisehjælp

Virker det hele håbløst? Find hjælp her:

Livslinien - tlf.: 70 201 201

Psykiatrifonden - tlf.: 39 25 25 25

Børnetelefonen - tlf.: 116 111

Find flere links, telefonnumre og åbningstider.

Annonce
Annonce
Annonce
Oplysningerne må på ingen måde tages som erstatning for kompetent professionel rådgivning eller behandling af uddannet og godkendt læge. Indholdet på NetDoktor.dk må ikke og kan ikke bruges som basis for at stille diagnoser eller fastlægge behandling. Brugerbetingelser: Vigtige juridiske informationer - Læs også NetDoktors privatlivspolitik.

The documents contained in this web site are presented for information purposes only. The material is in no way intended to replace professional medical care or attention by a qualified practitioner. The materials in this web site cannot and should not be used as a basis for diagnosis or choice of treatment. Click here - Conditions for use - Important legal information.

© Copyright 1998-2012 NetDoktor.dk - All rights reserved
NetDoktor.dk is a trademark