Annonce
Debat > Sorg og krise > Jeg kan ikke mere
Svar på emne Side 1 af 1
Butterfly05
Den 07-07-2012 22:29
Jeg kan ikke mere

Mit liv ligger i ruiner.. Er 20 år gammel, bor stadigvæk hjemme.
Jeg har astma, og den er rigtig slem. Fandt først ud af at jeg havde sygdommen for en uge siden hos lægen, og har derefter fundet lidt mere mening med mit liv..
Men jeg kan bare ikke mere... Alt er en kamp.. Alt er en kamp.
Jeg bruger alle mine kræfter på at få det bedre,
men det er aldrig nok...
Det sidste halve år har jeg gået med selvmordstanker og har tror jeg i gennemsnit har prøvet at stoppe med af ryge 40 gange med 5 dages mellemrum hvor jeg så er faldet i igen.
Jeg ved det er dem jeg får det dårligt af.. Men jeg kan ikke fatte det. Medicinen virker ikke pga. røgen Men jeg fatter det stadigvæk ikke... Jeg vil ikke, det er det værste....!!!! og er bange for at dø..
Er SÅÅ afhængig.. Det er det værste.. Folk der ikke ved hvad afhængighed er, vær fucking glad for det.. Ville ønske hvad det var jeg gik ind til den gang jeg startede, men det gør man ikke, for man har ikke begreb om hvad afhængighed er, indtil man selv står i det. og når det så tilmed nedsætter min lungefunktion fuldstændig, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal gøre...
Er udmattet hver dag..
Har intet job, fordi jeg ikke kan klare det..
Kan ikke koncentrerer mig..
Er konstant grædefærdig, og mine forældre tager mig ikke seriøst..
Gør de først det når jeg har hængt mig?
For det er det det ender med..
Jeg ved ikke hvor jeg kan henvende mig..
Kan næsten ikke råbe efter hjælp mere.
Har ikke kræfter.
Hvor skal jeg tage hen?

Helle8
Den 08-07-2012 22:10
Re: Jeg kan ikke mere

Hej

TIL LÆGEN! Det lyder på mig som om du kunne have en depression, som du skal have hjælp til, inden du kan overveje et rygestopkursus eller noget andet.
Det plejer ellers at være en lettelse at få sat ord på hvad man fejler.

Depression er et symptom på at der er noget forkert i dit liv – må du f. eks udtrykke dig frit, eller kan du ikke få ’luft’ Der er sikkert et eller andet du har brug for at få bearbejdet hos en professionel.

Astma allergi Danmark kan måske hjælpe dig, andre har nok haft det som dig. Der er også en depressionsforening, ellers kan du skrive her hvis du har lyst. KH Helle8

Svar på emne Side 1 af 1
Annonce
Annonce

Velkommen til debatten

- Velkommen til debatten

- Hvordan skriver jeg et indlæg?

- Regler for Netdoktors debatter

- God netikette

Du skal være medlem af Netdoktor for at skrive i debatten. Bliv medlem i dag - det er nemt og gratis. Start her.

Se alle debatter

Krisehjælp

Virker det hele håbløst? Find hjælp her:

Livslinien - tlf.: 70 201 201

Psykiatrifonden - tlf.: 39 25 25 25

Børnetelefonen - tlf.: 116 111

Find flere links, telefonnumre og åbningstider.

Annonce
Annonce
Annonce
Oplysningerne må på ingen måde tages som erstatning for kompetent professionel rådgivning eller behandling af uddannet og godkendt læge. Indholdet på NetDoktor.dk må ikke og kan ikke bruges som basis for at stille diagnoser eller fastlægge behandling. Brugerbetingelser: Vigtige juridiske informationer - Læs også NetDoktors privatlivspolitik.

The documents contained in this web site are presented for information purposes only. The material is in no way intended to replace professional medical care or attention by a qualified practitioner. The materials in this web site cannot and should not be used as a basis for diagnosis or choice of treatment. Click here - Conditions for use - Important legal information.

NetdoktorMedia :: C/O Berlingske Media :: Pilestræde 34 :: DK-1147 København K
Tlf. 33 17 92 50 :: CVR: 28 68 61 37 :: Ophavsret :: Generelle handelsbetingelser
© Copyright 1998-2014 NetDoktor.dk - All rights reserved
NetDoktor.dk is a trademark